網頁

2013年9月29日 星期日

晚飯

唉....好似好耐冇寫日誌啦 !
真快又一個星期

這個星期有幾晚都出了外食晚飯

 
這次去了大榮華食九大簋
雖似一些綽頭嘢
是一般家常小菜
但仍幾有水準, 幾好味

 
八個用碗盛載的餸
再加一條蒸烏頭魚
一桶白飯
 
看似好少嘢
 
但我地六個大男人
就幾經辛苦才食得晒....
 
另一晚上
和女兒去了食迴轉壽司

 
但坐落後
我地就叫魚生
多過拿面前經過的壽司





 
這些魚生都算幾好
不致淡而無味
 


另外有幾晚在家
又顧住去追劇
少了上網看 blog 友....
更少了上來寫
我真失敗

Sorry ....Sorry !!


15 則留言:

  1. 唔使sorry,我仲懶過你啦。哈哈哈。好懷念大榮華呀。但覺得冇以前好食啦

    回覆刪除
  2. TRY 和花亭NEXT TIME
    始創中心

    回覆刪除
  3. 好耐冇食過大榮華啦,好懷念佢嘅馬拉糕

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 當晚都有得食.....不過無影, 哈哈

      刪除
  4. 有冇食元氣既池魚? 好好味~

    回覆刪除
    回覆
    1. 池魚, 有呀,
      還有食炙燒比目魚...好正

      刪除
  5. 池魚, 有呀,
    還有食炙燒比目魚...好正

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. EE....我一看開, 就好易上引去追劇, 所以攪到冇時間去看 blog 呀 !

      刪除
  7. 回覆
    1. 真高興在此見到妳....
      Mrs. Wu , 妳好耐冇來探我呀....! 不過我知妳大住個肚, 又好忙 ! take care...ar !
      哈哈....在追緊一套大陸劇 "仙劍奇俠傳".....好鬼神怪啲...!!

      刪除
  8. hihi~~~我係clara lee!前排也搬左過來,唔記得通知各方網上友好,結果消失於網海之中,多多關照~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。