網頁

2013年9月12日 星期四

簡單生活

假日的下午
我會做什麼 ?

天氣太熱冇去行山
留在家中
就會坐在書枱前
一邊上網看 blog, 寫 blog


一邊食吓東西
沖杯茶
細味一吓身邊的微少事物


天氣好時
又可從窗中望吓街景
影吓遠處起伏的山巒
享受吓大自然的變化
探研吓天空的奧妙


一個斗室中
好易又消磨了我人生的一部份時間


原來簡單的生活
就是我的快樂泉源



37 則留言:

  1. Hello 冬日, 多謝你來寒舍. 我仍未適應新平台呢!!!
    祝你 生活愉快

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來我用錯位置來覆妳....
      祝妳日日都愉快, 週未特別開心!

      刪除
  2. Weiwei, 我都新blog攪到團團轉。 唔多識用它咁多連結。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我入住blogsport的第一件事就去追蹤已知網址以前常聯絡的網友。我在Blogger資訊主頁看到他們的網誌時非常雀躍!近日看到有5個在追蹤我(包括你在內)使我喜出望外!為了方便我看你的新發佈網誌, 所以我也在追蹤你。我年青時也愛行山的。

      刪除
    2. 妳現在仍年青呀....
      今年我中秋後就出發再行山, 影景啦 !

      刪除
    3. 期待分享你的新行山遊記, 影多D靚相呀!

      刪除
  3. 快樂其實係好簡單,睇下你心里想要的是什麼。
    天氣涼啦,可以開始行山啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,中秋過後就出發啦...!

      刪除
    2. 我上星期六行龍蝦灣,好熱好鬼辛苦!

      刪除
    3. 行龍蝦灣都幾辛苦.彎位多, 上斜位又多...
      妳真另叻叻 !

      刪除
    4. 行第二次啦,呢次係帶人去行,如果唔係,真係唔想行多次!

      刪除
    5. 行山啦...過幾日有相看呀 !

      刪除
  4. 冬日,好像攝影一樣,simple is beautiful!

    回覆刪除
  5. 而家在新環境要多睇吓網友我也是學習中....祝週末愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我時常在網中團團轉....次次我都唔知游左去邊

      刪除
  6. 冬日晚安,人越簡單越幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單就易滿足, 滿足便是快樂 ....
      祝大家...日日都愉快

      刪除
  7. 在家千日好呀!!!^^
    係屋企最舒服

    回覆刪除
  8. 偷得浮生半日閒,簡單樸素就最快樂!^^

    回覆刪除
  9. 冬冬, 你是否生日了 ? 我有否記錯? 生日快樂 ~

    回覆刪除
  10. 網友 - "秋之風景寫真站" 教怎樣放大留言。我已更改了。
    「在 blog 板面的右上角 按一下 "設計" 入左去之後
    在左邊的功能表尾2果格 "範本" 按一下, 隔離個視窗就轉左去範本
    在最高果行大 d 果格, (網誌即時狀態)個圖下底 有 "自訂" 按一下就會入左去 (Blogger 範本設計工具) 的板面
    在 Blogger 範本設計工具 入面,
    >> 進楷 (在最底的一欄, 按一下入去)
    >> 網頁文字 (在第一欄, 按一下入去)
    >> 在這裡調整 字的大小, 會整個板面的字都變大

    完成後記得在右上角 按一下 "套用至網誌" 」

    請你到我的 看你給我留言(放大文字.相片)的回覆。

    回覆刪除
  11. 你去睇咗維園那個三角形圖案的半圓球大燈龍未呀? 很有創意呢!

    回覆刪除
  12. 未去過....維園, 近年都少去囉 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 「悦滿中秋」是今年維園的燈飾主題:
      Riley-http://riley3986.blogspot.com/2013/09/blog-post_18.htm

      ak-http://ak17veryhappy.blogspot.com/2013/09/blog-post_780.html

      刪除
  13. 嘆住五仁月餅和茶寫博文,又等緊靚景,一樂也!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊,,,,是呀, 今年有五仁月食..好甘香, 好味

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。