網頁

2013年9月11日 星期三

上癮....芝麻雪糕

今次又要講自家造雪糕

點解...?


因為女兒有朋友上來幫佢搬東西囉 !
佢朋友話我造的奶茶雪糕好味
好好....想食自家製的雪糕喎 !!

今次
我整的是芝麻奶茶味雪糕

因有了第一次自己做雪糕的經驗
今次稍稍改動了成份

加人50g芝麻



但減少了糖份 20g
(上次覺得甜了點)


上次漏夜做
時間緊迫了一點
在攪拌奶漿時
冇咁細心


今次一邊細火煮, 一邊慢慢攪動

之後又立即用冰水降溫
跟足上課時所教
還參考了網友的日誌


做足, 跟足所學
雪凍d雪糕漿後
便倒入雪糕機中


開動雪糕機 15 分鐘後
雪糕漿好快會漸漸變成軟雪糕
(比起第一次做, 快了好多)
即是我攪拌得好
即將空氣混入雪糕漿中
做到雪糕那軟綿綿的口感


唔駛 30 分鐘
d雪糕漿已完全變成軟雪糕
好似變魔術般

話咁易就有香滑軟綿的軟雪糕


將軟雪糕放入杯中冷凍多 30 分鐘
就是色香味都有
而口感嫩滑的芝麻奶味雪糕了茶



亞女的朋友食過
雖然冇上次奶茶雪糕咁濃的立頓茶味
但多了陣陣的芝麻香味....
感覺又幾特別....

正呀 !


26 則留言:

  1. 冬日晚安,你真叻,乜都識整,見到都想吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. Winnie...我乜都想學, 又乜都想整..! 心癮太多囉 !

      刪除
  2. 回覆
    1. 今次味道幾清香....但下次我會再加多些芝麻...要濃味d

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈....妳有什麼雪糕味好提議 ?

      刪除
    2. 好掛住 "芒果雪糕" 呀! 最好係低脂~低糖~啦! hehe~~

      刪除
    3. 好品味...整好就放上來, 大家有得食

      刪除
    4. 教唔教架????? 有得睇無得食!!! 好慘架!!!

      刪除
    5. 我都是跟張筆記和網友的記錄才做...
      最主要是細火慢慢攪D奶....!

      刪除
  4. 阿冬冬, 你將來退休都唔怕失業lor, kaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 你較走個驗證碼啦, 煩氣 ~

      刪除
    2. 亞月...攪掂了...
      己在設定中抅走了驗證碼 !
      妳再來試試呀 ...唔好煩囉 !

      刪除
    3. 我做雪榚佬都好....可氹細路女啊

      刪除
    4. 氹埋我啦, 雖然我都有熊熊, hehe

      刪除
    5. 好呀....氹得幾多就氹幾多 !

      刪除
  5. 如果用黑芝麻, 我估仲好味!^^… 搞到小雲都好想食埋一份!>~<

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀..黑芝麻香濃 !
      但要有空去街市找找買啦

      刪除
  6. 芝麻奶茶雪糕好好味呀! 我要把你這一篇推介給網友-happy ak.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳...
      這樣推介...我就更有動力去做唔同口味的自家雪糕囉 !

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。