網頁

2013年9月26日 星期四

午餐食什麼 ?

午餐

平日返工
午餐多是在公司附近的茶餐廳
食碟頭飯攪掂

也有久不久會去快餐店食午餐

但有時都會一班同事去飲茶
炒粉麵飯再叫點心
 
飽唔飽唔緊要
因可以外出吃 三點三下午茶









雖然
午間食飯時間都是一小時
但好多時一食完碟飯就回 office
關埋房門小休一陣
*
*
*
*
*
咁假日又如何解決午餐  ?

試過去麥記
買個煙肉蛋漢堡
便在麥記內坐足一個下午
一邊食包, 一邊等...或者看網絡中的電影囉



尤其是夏天
在冷氣開放的食店中
休息, 看書. 上網,  看電影......
這就是我最簡單不過的幸福, 享受 !

37 則留言:

  1. YOU HAVE YOUR OWN ROOM...
    努力的成果

    回覆刪除
  2. 我在香港時愛到銅鑼灣的中央圖書館, 那兒冬暖夏涼, 可是逢星期日和假期被外佣迫爆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾幾何時, 我也常在中央圖書館霸位....
      那時有一邊枱是可以用寬頻上網, 每當圖書館開門不久就第一時上去接駁電腦....上網啦 !

      刪除
  3. 回覆
    1. 唉....咁我要先暏為快啦....
      在那..., 我飛過去...!!

      刪除
  4. 食咗午餐我都會關埋房間門小休一會(^O^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 太王...妳是在家小休, 但我就.....隨時有老闆來拍門....

      刪除
  5. 茶餐廳係我最愛,中午我最鐘意去茶餐廳

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉....Oli,妳去的茶餐廳都是好貴的,
      但食物水準就一流, 勁好味的..!

      刪除
    2. 更係唔係啦,我最愛D平民冰室的

      刪除
  6. 簡簡單單就最好◕‿◕

    回覆刪除
  7. 買回家也好。
    一面看BLOG,一面吃。 ^_^

    回覆刪除
  8. 哈 我見到吉野家同大家樂的下午茶 我也愛呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也常去....大家樂 !
      希望有機會碰見妳哩..!!

      刪除
  9. Hi.冬日你好嗎?終於搬新家了 ^^ My address : kingfisherbb.blogspot.hk .keep in touch

    回覆刪除
    回覆
    1. 忘憂, 妳好...
      收到.....這裡有好多人掛念著妳哩...!!

      刪除
  10. 我冇需要都係喜歡返屋企煮食.

    回覆刪除
  11. 我也愛平凡是福

    回覆刪除
    回覆
    1. 平凡是福....好對呀 !
      但亞月是個不平凡的人啊...., 不過也一樣幸福 !

      刪除
  12. Y.Blog 替客戶「輕鬆搬家」到WeShare.hk, 消息來自:
    http://chowchowphoto.blogspot.com/2013/10/my-blog.html

    回覆刪除
  13. 在麥記坐一個下午,你真有耐性,祝週日愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是又行吓商場, 又入去麥記坐.....消費又消磨時間哩 !

      刪除
  14. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  15. 你份工都好嘆喎 , 除了午餐時間 , 仲有3 點3 真舒服啊 !

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。