網頁

2013年9月6日 星期五

漏夜造雪糕


自從早前去學了一堂造 "奶茶雪糕" 後
女兒食過就心思思想再食

上星期日
和女兒行街街時
女兒就慫恿我買部製雪糕機回家



近日忙
回家飯後又掛住追看 "衝上雲宵 II"
這樣便要在晚上 10:30才開始造雪糕



又要煲奶
又要一邊煮, 一邊攪拌
攪好煮成漿狀後
又要先放入雪柜降溫
溫度適合時便可放入雪糕機中
攪拌近一個鐘
最後要近零晨 01:00
才攪成軟雪糕狀的奶茶雪糕
倒入一個盒中放入雪柜冰格雪住
令其變成較真正可口的雪糕
這樣才大功告成



20 則留言:

  1. 自己整健康d,唔洗整甘甜.

    回覆刪除
  2. 正呀食幾有幾多好享受啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次整過,原來都好易做!
      真係食幾多便自製幾多雪糕哩!

      刪除
  3. 漏夜造雪糕總開心過漏夜趕科場!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為亞女下星期一要飛,10月才回港。
      故漏夜都整給大家吃!

      刪除
  4. hello, 冬日winter... 小雲來探你啊!~
    哈哈, 又有自家雪糕食... 正正!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小雲愛食什麼味雪糕呀 ?
      我砌下d 材料呀 !!

      刪除
  5. 要做咁多功夫至有得食,我好懶冇你咁有心機整嘢食◕‿◕

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬日,去設定處取消驗證碼,留言方便啲!
      唔使留言要打驗證碼咁麻煩◕‿◕

      刪除
    2. 已改,,,!
      但不知真的 work 唔 work !

      刪除
  6. 你屋企就快變成小電示範城了....
    豆漿機-雪糕機....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...
      是呀....我有想過將d煮食家電放晒上窗台.
      當做 show !!

      刪除
  7. 是呀....我有想過將d煮食家電放晒上窗台.
    咁, 在窗前就可煮食啦 !

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我上堂學整雪糕的亞 Sir 話, 在家中整的雪糕, 是較難做到真正咖啡雪糕 !
      因難除去咖啡中的水份, 難成雪糕狀喎...!!

      刪除
  9. 咁夜先整雪糕,你想引C隔離鄰舍呀:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為亞女隔日(23/9/13)要飛去上海....離家出走3 星期喎 !
      走前話想食自家製雪糕哩...!!

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。