網頁

2013年9月23日 星期一

繼續食....

繼續食

上一篇將舊blog內的草稿搬了過來
試試搬, 發覺都幾麻煩.

無法啦,
原以為 yahoo 可以幫我地 "輕輕鬆鬆" 地搬家
但這功能只接待YBlog 指定的用戶.

我唔係這類戶口
咁就要自己動手搬

一邊搬就一邊繼續寫
繼續寫也繼續吃喝玩樂

今次同老友大人去了九龍城
一間冷冷清清的日本食店


先來一份四式厚切魚生


 
件件味美肉嫩
入口甘甜
食一件就流口水一件
真係唔想咁快吞落肚


 
食過魚生後
跟住再來一客 "鐵板蒜香燒牛肉"
 
 
牛肉入口即溶般
味濃肉質鬆軟
可惜的是香蒜片過燶, 味道麻麻
所以我地就只吃牛肉算了

 
食完牛肉,
又吃了一碟薄燒牛舌
配上燒汁和鮮蔥花
味道就剛剛好
 
 
牛舌冇羶味
而好有咬口的肉質
要慢慢嘴嚼
便食出牛肉的美味

 
最後
還多叫了一個海鮮炒飯
 
全晚
一個食客唔多的店子裡
輕輕鬆鬆閒談地
慢慢享受食物的美味
 
大樂也
 
 

13 則留言:

  1. 嘩!真係好厚切喎
    搬草稿唔煩,搬已post左個D才超煩呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 厚切, 食得有口感....有啖啖肉的滿足 !

      刪除
  2. 所以我唔打算把舊網誌搬過來, 自已儲存備份留作記念。不過日後我會選出自己喜歡的相片, 重新在blogspot發佈。但必雖趁早從網誌取相和寫低日期及內容, 因為備份的相拿不出來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊, 我會慢慢搬過來....等得閒搬幾篇, 得閒又搬幾篇...

      刪除
  3. 你同老友大人睇嚟食得好知味喎^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔止食得知味....還食得好長氣....坐足全晚 !

      刪除
  4. 冬日:
    ~總之, 要搬就煩啦!!
    ~雖然你話間日本食店冷清, 但啲魚生幾新鮮喎!! 餐店唔多人, 仲食得舒服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食店冷清, 是因貴, 但質素唔錯....還有環境簡潔, 坐得很舒服.....

      刪除
  5. 食店冷清, 是因貴, 但質素唔錯....還有環境簡潔, 坐得很舒服.....

    回覆刪除
  6. 嗨冬日,一邊搬一邊寫好唔得閒喎,加油啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. Tong, 現在寫日誌少了, 搬又只搬了40多篇....
      好彩我只在yahoo 寫了唔夠300篇, 都可以慢慢搬 都得 !

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。