網頁

2013年10月3日 星期四

煮日學 - 白酒蛋白蒸黃帝蟹

自從女兒入了香港划艇隊
便經常要外出集訓比賽
加上在大學有宿舍
就更少了在家一齊食飯

但當星期日
有機會一家人一齊食晚飯
就是我煮日學的時間

今次煮什麼....?
看看就知...




在急凍店買了一大大隻黃帝蟹
這隻又叫蜘蛛蟹
曾在西貢的酒家食過

當時是用花凋蛋白蒸
於是今次我又有樣學樣
不過我就用餐飲的白酒
加蛋白再配乾蔥元茜來蒸.

 
 
將隻蟹分拆解體後
D蟹腳都已佔了一隻10吋碟

 
 
 
雖然是急凍海鮮
但D肉仍好鮮味 
 

 

 

混了白酒來清蒸
沒有蓋了肉甜味香的的特性
 
除了黃帝蟹
還煮了個新嘗試的菜式
檸汁焗蠔配牛油露荀
 
 
 
蠔也是急凍廣島蠔
 
 
食咁多肉類
當然要跟番一個菜蔬會平衡一點
 
香菇煮黃芽白
 
其實三個餸
都好易煮
蒸下, 炒下....
咁就又一個豐富晚餐
 
 

32 則留言:

  1. 你煮嘢咁叻~ 唉! post 多啲出嚟啦! ( 提外話... 在綠色熒火字有反光問題! 比較難睇到!!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮嘢唔難.....
      攪掂, 已改了字樣底色....!!

      刪除
  2. 冬日:
    ~女女返屋企食飯, 你最開心啦!!
    ~啲蟹係急凍, 但個樣都好新鮮. 你咁樣整蟹法,好美味!! 而且, 仲有埋蠔食, 真係一餐海鮮晚餐!!你女兒一定很喜歡食海鮮!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky
      女兒的划艇教練要她多食蛋白質類食物....而老友大人喜歡食蟹
      我就喜歡食蠔......
      哈哈, 女兒便要跟我會食的口味囉

      刪除
  3. 嘩,真係好豐富呀!!流哂口水啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實兩個餸都是用急凍水產食材....都唔算是海鮮哩 !

      刪除
  4. 你煮餸好犀利啊 , 隻蟹睇落好新鮮美味 " 正 " 你囡囡真好口福 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞媽由我地幾兄弟在六歲時就開始教我地, 要我地幫手煮飯.....
      煮左幾十年啦 !

      刪除
  5. 色香味好引人呢...睇也是開心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我對蟹類麻麻地, 但老友大人喜歡食蟹, 而我未試過這樣煮, 也開心煮得成功 !

      刪除
  6. 好豐富的晚餐,令人垂涎欲滴。

    回覆刪除
  7. I rarely eat crab-shrimp-lobster-clam
    can't sleep after eating these

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢....唔緊要 !
      其實我對蟹類的麻麻地, 但老友大人喜歡, 自己煮也開心哩 !

      刪除
  8. 嘩!你好勁丫,廚神老豆,哈哈

    回覆刪除
  9. 嘩! 你真係廚神! 呢幾樣餸都好多功夫喎, 你家人真有口福喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉芙蓮....其實這兩款都好易煮,
      只是洗的功夫就可能多少少 !
      蟹要用刷....慢慢刷勻全蟹身....刷走一些黏貼物

      刪除
  10. 你好! YB 回應唔到你...來這裡找你啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在 YBlog 的已停了, 無得再寫啦 ..
      現在這處都唔錯, 有預訂功能....blog 友一出文章, 我會有通知....方便呀 !

      刪除
  11. 你好叻呀!
    好難先搵到入你個blog個位呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. EE...我都唔知怎樣將個 blog 刊載上 google+ 上, 讓各網友知道....!!
      或者我常來看妳文章, 妳在我留意上的名字處按入.....就可來到我這處

      刪除
  12. 搵到啦,不過下次又唔識返黎......

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦....有時都唔知 google+ 帶了我去那....轉來轉去, 唔知轉了去那 !

      刪除
  13. 回覆
    1. 一個星期只會煮一日, 我都懶了好多啦 !

      刪除
  14. 好豐富的晚餐~特別大大隻黃帝蟹.....好味道呀!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。