網頁

2013年10月19日 星期六

洛神花果醬

自從2011年中
開始有上網寫 blog, 看綱友的 blog 後
在網友的日誌上,
我學到唔少嘢

今次我又學網友煮洛神花果醬, 煲洛神花茶

洛神花有什麼好...??
酸酸地, 好醒神

每年十月初就有這些深紅色的果實


 
一粒粒好飽滿的果子

 
將每一粒紅色果肉剝下
便可用來煮水
加糖
好簡單的就成為洛神花茶
味道酸酸地,  有一種花果的香味
完全好似利賓納一樣

 
 
而洛神花的果子
可以用來煲水,
用慢火, 慢慢煮, 就會將果膠煮出來


 
加入紅紅的洛神花果肉
少量檸檬汁和白糖
(冰糖, 片糖, 黑糖均可)
再用慢火煮到果肉軟淋
汁液濃郁
便成果醬了


 
放入玻璃瓶雪凍
這就是自製的洛神花果醬

 
用洛神花果醬塗餅乾
開胃提醒. 口感好正
用來做下午茶小吃
就是將煩悶,  昏睡趕走的最佳美點
 

 
 
今次第一次煮洛神花果醬
煮出來都似模似樣
 
好有成功感
 

25 則留言:

  1. 你家種了洛神花嗎? 我未見過洛神花呢!
    在加州我就時常煮士多啤梨醬和用檸檬皮煮檸檬醬。
    檸檬皮醬最好, 可沖水飲又可塗麵包吃。1. 先取出檸檬汁(留待飲用), 2. 把檸皮切絲, 用水煲至軟身, 3. 用攪拌器把檸皮攪至稀爛, 加糖繼續煮到變成糊狀。
    我用的電動攪拌器是塑膠有利刀的棍狀, 好使好同, 清洗又方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是從街市買回家, 要HK$20 一磅....!
      我第一次整果醬.....好有滿足感

      刪除
  2. 我煲過洛神花茶咋,覺得酸酸地幾好飲

    回覆刪除
  3. my mom likes making this jam
    she buys this fruit from the market

    回覆刪除
  4. 我都係在街市買, 要20元一磅 ! 好新鮮

    回覆刪除
  5. 未見過, 真想試吓。
    聽你講得咁易, 都想試試整果醬呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係去年在網友日誌中見過, 今年就特登留意街市幾時有得買這花果...
      真係好易整..!! ..

      刪除
  6. 回覆
    1. 愛心果醬, 和愛心凍飲.....包唔會酸呀 !!

      刪除
  7. 洛神花紅紅的,很好看。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這果醬擁有好吸引的紅寶石般顏色....色, 香, 味都正呀 !!

      刪除
  8. 星期日在街市見到有得賣喇 ! 上年整過幾好玩, 今年唔整啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次整過後, 我又想整第二次啦....哈哈

      刪除
  9. 冬日:
    ~洛神花茶啲顏色好靚呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這是天然顏色, 真的好靚, 好吸引...!

      刪除
  10. 洛神花果醬是什麼味道?從未試過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果醬....都係甜和酸味, 但有好開胃, 有些似利賓納那樣的香味..

      刪除
  11. 我懶得用新鮮的洛神花整, 我只適合現成買, KAKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 果醬好易煮, 都唔多功夫......但自己煮...就好有滿足感

      刪除
  12. 自製果醬好健康,叻叻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔止健康, 食用自煮的果醬, 還有滿足感....!!

      刪除
  13. 我最愛用它來煲水, 雪凍飲, 一流啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我都愛上這花茶....凍飲好正呀 !

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。