網頁

2013年10月15日 星期二

煮日學 - 簡食篇

 
 
簡食篇
 
星期六日
無街去
就要煮晚飯
 
簡簡單單
翠玉瓜炒鮮冬菇
 
 
 
南乳香蔥炒蓮藕片 
 
 
蝦干蒸水蛋 
 
 
節瓜粉絲

 
 
還有蕃茄肉碎湯

 
 
好簡單,
完全唔駛諗
全部街市日日都會有的餸菜
 

24 則留言:

  1. 四餸一湯唔駛諗咁多都咁好餸, 你真識持家喇 ~v~

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 都是簡單的菜類, 瓜類....我全家都愛吃素菜呢....!!

      刪除
  3. 回覆
    1. 素菜類, 清清地...
      而菇類食材.....煮起來好香味....!!

      刪除
  4. 冬日:
    ~我反而覺,越簡單越好味!! 係屋企食, 幾時都係健康and 舒服!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky....對呀, 一家人在家中食飯, 真的無拘無束....食得得特別開懷..!
      所以我煮飯, 絕無問題.....

      刪除
  5. 好多餸呀,
    又簡單又好味。

    回覆刪除
  6. 雖然簡單,但好豐富喎
    而且幾乎係素tim

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮飯的習慣好飄忽呢......有時海鮮餐, 有時全素食.....哈哈
      真的看心情, 去到街市見到想食什麼.....(應該係話亞女想什麼...QQ)

      刪除
  7. 草喜歡蓮藕同番茄湯!^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我亞女都是指定要食....南乳炒蓮藕..!
      好味

      刪除
    2. 我愛吃南乳炆蓮藕。
      我是吃長素的, 不吃蔥蒜及洋蔥和大蒜、蒜頭等。但生活在美國要吃得這麼清就不可能了!

      刪除
    3. 以前都愛煮炆蓮藕, 但現在多將蓮藕砌片, 蒜蓉南乳清炒,更香甜爽口

      刪除
  8. 你都煮得喎,又食得幾清.

    回覆刪除
  9. 哎呀, 愈看就愈想食!
    很懷念中菜呀......

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些都是家常便飯......普普通通餸菜呢

      刪除
    2. 節瓜粉絲及個湯, 我最LIKE

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。