網頁

2013年10月12日 星期六

小手信

上兩個月
亞女要跟港隊出外習訓
有去廣州, 又去蘇杭,  更要去上海
還有台灣.....正呀

前後在港外生活都有近一個月

在大陸, 台灣生活
女兒就在不同城市
都買些零食, 小紀念品

當回家時,
就累積到一大堆手信回家


除了小零食多不勝數....外
還買了 部超低音喇叭


 
 
女兒話要安在她的電腦上.....
用來聽歌, 看電影喎 !
 


 
 
不過女兒還買了些岩我的手信
有台灣的烏龍茶......
 

 正呀  !


 
 
更有在六安市, 杭州買了 金華火腿 茶葉 給我 !
 
亞女真有我心哩 !!

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 我若發達.....亞女更會買得多,,,買得豐呀!!
      哈哈....

      刪除
  2. 冬日:
    ~你女兒,都很喜歡食零食. 好多零食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仍覺亞女幾時都係小朋友 !
      所以都怕亞女有購物狂....

      刪除
  3. 我媽咪話
    生女一定好過生仔

    回覆刪除
  4. 妳女好孝順丫,咁辛苦練習仍掛住買手信俾你,冧晒啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀, 女兒知我喜歡飲茶, 故去到那都買些當地茶葉給我做手信...!!

      刪除
    2. 唉, Oli, 好似唔見妳的日誌? 妳已關閉了個 blog ?

      刪除
  5. 噢! 原來你女兒都咁大, 會賺錢孝敬你, 乖乖女呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞女仍未出來做事, 仍讀緊 大二, 但入左香港划艇隊, 要經常出外習訓, 比賽.

      刪除
  6. 回覆
    1. 噢.....女生都是多愛買東西, 又愛買零食呢

      刪除
  7. 哇, 買咁多, 行李咪好多!? :P

    回覆刪除
  8. 好多pocky!!!最好味的零食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺囉....亞女好喜歡愛 pocky.....
      但買左回來, 影完相就全部收回入房....我都無得食呀 ..!!

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。