網頁

2013年10月23日 星期三

兩人晚餐

10月初的一個週末
老友大人唔得閒
只有我和女兒食晚飯
女兒愛食日本料理




又話想去買香水, 護膚用品
於是又約埋去九龍四圍行商場



女兒買開護膚品
我又搭單買左支 hand cream !





女兒問點解我用來用去都是那個牌子, 還要同一種味 ?
其實有段古仔
.
.
上世紀80年代尾
我去了英國工作進修三星期,
順道探在倫敦住的一位前輩朋友

當時我不慣那邊天氣凍及乾燥
朋友的女兒就給了我一些 "護手霜"
而我當年都未用過這些護膚品
根本唔知什麼品牌,

只覺得好香, 好好用 !
用後聞到一種舒服的味道.

回港後一直都無再用過當年這些高消費品

直至到 2000年左右,
無意中, 從同事手中,
聞到那久違了的香味

我便問她用緊的護膚品是否英國貨?
她答是, 但在香港買的
我便追問她用是用的什麼牌子, 可在那處買到 ?


這就 Crabtree & EvelynSummer Hill - Hand Therapy

..........................................................................................................................

大出血
星期日的晚飯就好簡單哩.
咸酸菜煮魚腩
磨菇炒青瓜
兩父女清清地又一餐啦



 

21 則留言:

  1. 大個女仲陪亚爸行街,冬日您個女兒真孝順!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我陪亞女, 亞女陪我.....彼此彼此....!

      刪除
  2. 我爸最怕行街!!!
    所以我們一出街就只是食、食、食! :P

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我煮飯餸, 是簡單, 方便, 無難度的款式

      刪除
  4. 香味也可以聯繫著一段經歷的舊日情懷。

    回覆刪除
  5. 妳真係廿四孝老豆呢,陪個女行街,仲要買香水護膚品,你地男人最悶個D

    回覆刪除
  6. 原來生女真係會洗多好多錢,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 揍女好揍D, 洗多少少錢都值....!
      生女又易教D哩 ..!!

      刪除
  7. 你好, 來探你喇? 我個blog終於都自己搬好哂喇! 希望到時唔會冇哂啦!
    這裡真的好直得一去! 謝謝你的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy , 妳真快手, 終於搬晒, 但我仍只搬了1/4 左右......

      刪除
  8. 冬日:
    ~你同女女感情好好!! 聽你講, 你個女都進入大學, 但而家都一齊食嘢, 一齊周圍去!
    ~我都係用依隻品牌手霜. 不過, 當年係聖誕節收到某個Auntie 的禮物. 因而用起就手霜來!!

    回覆刪除
    回覆
    1. vicky , 是呀, 亞女已讀緊大二, 不過也入了香港划艇隊, 要為明年 "亞運" 準備, 所以可能會 deferral 半年或一年 !

      刪除
  9. vicky , 是呀, 亞女已讀緊大二, 不過也入了香港划艇隊, 要為明年 "亞運" 準備, 所以可能會 deferral 半年或一年 !

    回覆刪除
  10. Crabtree & Evelyn, 我很怕 ~ 因為我不習慣氣味的怪人是也 ~ HEHE

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉.....仲想話遲些送護手cream 給妳做賀禮....tim

      刪除
  11. crabtree 宜家做特價呀,我又買左啦。好抵用!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。