網頁

2014年2月9日 星期日

心型 Pancake

 
大家見到的心型 Pancake
靚唔靚 ?
 
雖然中西情人節快到
但這不是情人節禮物
 
而是上個月, 我女兒的生日禮物
 
(我夠晒慳儉呢....!)
 
 
自從女兒入住了宿舍
星期一至六都多不在家
只有星期天才可一齊食早餐或下午茶
 
今年女兒生日正日
佢有節目而
而我也撞正公司 Annual Dinner
 
 
咁就早一晚,
一家人去酒店食自助餐慶祝

 
今次揀這間酒店的自助餐
不是因主菜
 
而是這裡的甜品夠多, 夠精緻
當然也是好味

 
這幅相是女兒影的
 
早前我也想影, 但好多馬卡龍都已被食客取走,
有太多空位, 我才無影.
 
但當女兒取出手機, 又想影時
酒店的廚師就主動說:
"等一等, 讓他們補充滿番D馬卡龍, "
" 才影就靚靚 !"
 
 
 
唉..... 女仔影相真的多 D 著數...!!

24 則留言:

  1. 自製pancake好過俾錢買禮物,你都好識冧人喎

    回覆刪除
  2. 祝令千金生日快樂! 我女兒也喜歡七彩的馬卡龍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 wei wei ...!
      七彩馬卡龍好睇, 但好甜....食幾粒已覺甜到漏...

      刪除
  3. 好有心思的 pancake呀 ! 不用吃都已甜到入心了 .

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 又食得, 又氹到女, 整 pancake 好方便哩 !

      刪除
  5. 賣相99分、味道100分、心意101分.....

    回覆刪除
  6. 隻心型Pancake又靚又實用!^ ^

    回覆刪除
  7. 好窩心的pancake呀! 我是女兒都一定錫晒呢個爸爸.^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 氹女, 冧女是我揍女的最佳方法....!! 哈哈

      刪除
  8. 心型 Pancake好靚~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。