網頁

2014年2月20日 星期四

中西情人節..怎樣過?

今年西方情人節
和東方的元宵節
同是一日
雖是十九年一遇
但這天是星期五
可惜要返工呢...

放工後
我和老友大人沒有出外慶祝

平日多是老友大人煮飯
但這晚
我又攪攪花款



炒了個心型腸蛋奄列


不過老友大人問我
點解個蛋煎得咁 ?

我就答她....
這是 ""...
愛意濃....
唔係燶...

19 則留言:

  1. 好耐冇見喇!^^... 哈哈, 咁都畀你諗到! 勁!!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小雲....好耐冇見哩 !
      冧女其實好易啦....

      刪除
  2. 你嗰句 < 愛意濃 > 你的老友大人一定聽到甜絲絲了 .

    回覆刪除
  3. 好 sweet 呀,我個日流血中過。。。。嗚嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs, Wu....妳為什麼流血呀...?
      保重呀, 妳 take care

      刪除
    2. 是否買得太多靚衫, 大出血哩 !!

      刪除
  4. wawa...so sweet,老友大人實冧晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 冧女...無分大細....亞女, 老友大人一樣一個心型蛋就得 !!

      刪除
  5. 哈哈, 你真係識補鑊 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真後失手, 煎得個蛋黑了點 !! 嗚嗚的

      刪除
  6. 你真識逗你太太呀~~~你太太實會睇到甜絲絲呢!~.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地生活簡單...小小東西也開心一餐 !!

      刪除
  7. 嘩嘩嘩!明明係腸仔蛋,不過點解咁甜&咁冧 (☆_☆)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....因為我炒蛋時, 加入了甜言, 蜜語兩種調味料..!!
      妳試過便知好味....

      刪除
  8. 笑死我喇, 但聽到又真係會好冧bor, 高手呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....好聽的又是一句, 唔好聽旳又是一句...!

      刪除
  9. 你濃,你老友大人也濃呀!哈哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 濃又好, 燶又好, 食了落肚就無左囉...!!

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。