網頁

2014年2月17日 星期一

煮日學 - 三餸一湯



放假日
又是我的煮日學

女兒回家食飯
咁就煮帶子
一人一隻
煎透後配上個燒汁茨
變成好易做燒汁帶子
























晚飯都係有個湯似樣D
今次用豬骨煲南瓜
煲了三個小時

食飯前
炒香些洋蔥, 煮個忌廉湯種
再加入南瓜湯
便成了滑滑的南瓜忌廉湯



南乳上菜就更簡單
紹菜, 甘筍, 粉絲, 冬菇, 
用南乳煮就是



XO醬醃好D豬頸肉
猛火炒至八成熟
加入青瓜一齊炒透後
埋一個XO醬茨
咁就又一個餸 !




炒幾炒, 幾下就攪掂三餸一湯
方便, 好味....!!  

13 則留言:

  1. 冬日:
    ~你對煮飯有啲sense, 所以, 三餸一湯, 你掌握到, 你仲好似講到話咁易, 就食得!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky , 其實我煮菜好求求其其, 所以才好似好簡單 !
      而且我家人都多愛食蔬菜類, 小小變化, 就以是新菜式....!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我平日都係食得好清淡, 以素菜為主哩 !!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我煮餸其實好求其....妳喜歡就好了....唔好彈啊..!!
      哈哈

      刪除
  4. 嗯~~~好正咁呀! ^^

    回覆刪除
  5. 燒汁帶子好正喎 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個燒汁茨好簡單。。。!
      想精緻點,可加些伴菜,eg:露筍

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。