網頁

2014年2月4日 星期二

分享花開富貴

農曆新年
總離不開有好多花的擺設, 花卉盆栽


今年天氣好似持續凍了很久
天氣凍對好多年花都有影響


但對梅花就不同,
梅花不怕寒風, 越凍越好....






含苞待開








白裡透紅
真係好美




花開花落


總之花開富貴



34 則留言:

  1. 影得好靚呀!冬日兄新年快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 Mrs. Wu
      我祝妳日日青春, 年年貌美...!

      刪除
  2. 花開富貴好運來。
    點解呢種梅花咁多花瓣?似桃花喎?

    回覆刪除
    回覆
    1. EE...多謝妳 !
      這花是係康文署的公園內影. 盆上有個名牌寫住是 "日本雪梅"
      但我都不識分別...桃花還是梅花呀 !

      刪除
  3. 冬日: 恭喜發財呀~好耐冇聯絡啦~我係yahoo blog 心言

    回覆刪除
    回覆
    1. 心言, 真係好無聯絡了一段日子啦...!!
      先祝妳身體健康, 青春常駐.....
      妳的近況如何..???

      刪除
  4. 恭喜發財、馬到功成、龍馬精神
    係梅花黎架?我仲以為桃花tim

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Oli....
      我也祝妳身體健康, 心想事成, 貌美如花.....
      這花是係康文處的公園內影的. 盆上有個名牌寫住是 "日本雪梅"

      刪除
  5. 梅花盛開、嘆為觀止。
    靚相,真係開得好靚,但你影得更靚!

    回覆刪除
  6. 恭祝您們, 年年好運
    一帆風順, 二龍騰飛
    三陽開泰 , 四季平安
    五福臨門, 六六大順
    七星高照, 八方來財
    九九同心, 十全十美
    百事享通, 千萬吉祥
    萬事如意, 恭喜發財
    大家都發財!
    開工大吉啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝...Winnie
      咁有心的祝福, 真係要俾封利是妳先得..!!

      刪除
  7. 梅花開得好靚。
    新年快樂呀!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎妳.....也祝妳日日開心, 事事如意 !

      刪除
  8. 歡迎妳.....也祝妳日日開心, 事事如意 !

    回覆刪除
  9. 恭祝大海冬日萬事如意 身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 Weiwei...好似好耐冇聯絡了....!! 現在又見到, 真開心

      刪除
    2. 因為我在2013.11.19至2014.01.23.回去香港渡假, 無閒探訪網友之故。

      刪除
  10. 原來叫雪梅, 真的很美啊!

    先祝冬日兄馬年心想事成, 東成西就!!!

    近日忙玩, 連上網的時間都沒了, 感覺好久沒來看你了...... :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝芬妮...
      我近月都少了上網, 少了寫 blog ....但我都唔知我忙什麼 !!

      刪除
  11. 冬日,你影到的應是郁李花呀!
    梅花多在最凍的日子開,立春後應該已經開始結梅子了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓....我見康文署在花盆上插了個牌子...是寫著 "日本白梅 / 雪梅"

      刪除
    2. 冬日,
      剛剛草去搜查了一些資料,你影的花叫「郁李花」呀。
      可能是康文署搞錯了。

      刪除
  12. 很美的梅花, 既清幽又典雅!

    回覆刪除
  13. 我那篇「與網友們相見甚歡」的相片已上Blog了。

    回覆刪除
  14. 我在2013年12月26日發表的「海怡晨曦和黃昏同樣美」在今天易名為「wei-wei 眼中的海怡半島 」, 並已上載所有相片了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 再報告: 我的「2013 聖誕@香江 」已補載相片啦! 還有「Happy New Year 2014 」將在兩天內補妥相片。

      刪除
    2. 啊.......一定有靚嘢睇, 立即去先....!!
      先睹為快

      刪除
  15. 我未見過梅花的 , 好靚呀 ! 謝謝分享 !

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。