網頁

2014年2月14日 星期五

一心一意, 跑出信念

農曆新年假期剛過
又是一年一度渣打馬拉松時候

近日天氣仍是好凍
這就是跑渣馬的一個挑戰

今年有些特別
這件戰衣上的號碼
好有意思

一心一意
跑出信念



跑了多年
由第一年跑80幾分鐘
到去年用約72分鐘完成
一年比一年時間都快了三兩分鐘
跑出信念
真的已形成了

十公里
我會努力



24 則留言:

  1. 原來大海冬日是運動健將!

    回覆刪除
  2. 有意思...一心一意全力以付做出理想!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年真有意思....
      唔知會唔會見到 " 1314" 的跑手

      刪除
  3. 加油呀 ! 祝順利完成, 時間勝舊年......

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年較凍, 未必會好跑過舊年.....希望明早唔好下雨

      刪除
  4. 我有個朋友明日都跑半馬, 希望你地順利

    回覆刪除
  5. 跑渣馬唔簡單呀,冬日犀利。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係跑十公里....志在參與, 跑出健康..!

      刪除
  6. 成績點呀?係咪好過上年呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今早天氣無咁凍, 又無雨,,,
      而成績是 78分鐘完成十公里....
      同往年差不多...未能打破少於 70 分鐘完成哩 !

      刪除
  7. 打氣!打氣!加油!加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝亞草.....
      又可以小休幾個月啦....!!

      刪除
  8. 跑馬拉松真不容易呀~~~你好叻!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我跑了六年...都係十公里,..! 好享受哩 !

      刪除
  9. 很好呢!年年都有進步,今年又如何呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年未能打破 70分鐘完成十公里, 我都有點失望 !

      刪除
  10. 回覆
    1. 跑得好暢順, 但未能衝破 70分鐘完成這關口....
      明年要再努力啦

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。