網頁

2013年12月13日 星期五

熱哄哄的晚飯

天氣開始凍
除了打邊爐外
一家人
圍住張枱一齊食飯
其實都一樣感到溫暖
 
 
是日, 亞女又從宿舍回來食飯
咁.....又是我煮餐好餸的機會....

 
去到街市
見到 $68 條生猛多寶魚
一於見獵心起, 即買

 
亞女多運動, 要食些紅肉
就煮個彩椒牛肉

 
清炒菜就是我和老友大人的指定餸哩
 

 
行多陣街市, 見到細隻象拔蚌在噴水
一於加多味餸啦
豆鼓陳皮蒸象拔蚌....
 
鮮呀
 
 

 
 
多加個豬骨薯蓉濃湯
 
味濃兼超富口感

 
 
一邊慢慢食,
一邊看電視
 
寒風.....唔怕啦 !!

18 則留言:

  1. 回覆
    1. EE, 煮飯做菜也是我的喜好...我的興趣哩 !

      刪除
  2. 囡囡返黎食飯,特別豐富丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀, 有時亞女扛定電話落order ...想食什麼哩..!!

      刪除
  3. 大海冬日:
    ~好豐富!! 你女女返到school residence一定仲掛住你啲飯菜!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好高興亞女有佢自己的生活.....
      所以當她回家時, 就特別開心.....

      刪除
  4. 嘩, 好好餸呀! 廿四孝爸爸呀!!!

    聖誕快樂! 祝你們一家有個豐衣足食的2014呀! :P

    回覆刪除
  5. 我都經常去街市買送架,如果見到咁便即多寶魚一定買更啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀, 多寶魚都算便宜, 又好食....一定買啦

      刪除
  6. 回覆
    1. 有人食我煮的餸菜....我都覺得幸福, 開心呢

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。