網頁

2013年11月5日 星期二

想飛

早前工作忙
少了上網
少了寫 BLOG (好藉口哩)

但近日清閒了好多
不過也一樣少上網喎.....
反而多了玩apps.
多了用手機看電影....哈哈 !


 
 
近日天氣好

 
 
天朗氣清下影花 
特別艷麗

 
一大清早便去河邊散步
精神爽利


 
 
上到山崗頂
可以北望內地的高樓大廈

 
 
遠望....是無用的
 
最好就能化身為蝴蝶
 
消遙地飛過彼方

 
 
享受悠閒的生活.....!!

20 則留言:

  1. 第一 ~^0^~
    你响往彼岸的生活嗎 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 太王....被妳這一問...我想一想, 真的我不是响往彼岸生活,
      只是在山崗高處有一想飛的感覺已矣....!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈....是想飛.....但不一定要飛過去....!
      飛回家都得喎....!

      刪除
  3. 風景好美啊! 用手機看電影, 小心雙眼呀! 好容易壞的呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wendy , 明知會傷眼, 但有時都會不自覺地拿起手機來玩.....

      刪除
  4. 睇咩電影? 千祈不要看"細"o個d (即小電影, kaka)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實不要說你, 我也明顯少左好多, 因為公私兩忙, 想想以往騰出時間真的有點難 ~

      刪除
    2. 細D的電影....無睇好耐啦 !
      有時我都唔知忙什麼...真的少了入來

      刪除
  5. 冬兄, 我都有一排無寫blog, 日日都好似無私人時間咁, 不過現在總算開了個account, 希望有時間寫下blog, 同大家分享下啦!
    我都好想飛.......^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. Minnie 有戶口就要寫blog 啦, 我會常來..!!
      妳想飛...? 飛回香港呀 ??

      刪除
  6. 回覆
    1. 又散步, 又影相......影雀, 影河, 好好玩 !!

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 好寫意呀!
    唔好淨係掛住手機, 多D用大機啦(寫博文嘛)! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...真的回家後都少了上網, 家中少用電腦了 !

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。