網頁

2014年1月19日 星期日

我愛戰勝者

唉....好似好耐冇寫 blog !
 
天氣凍,  無心機坐在電腦前
 
加上
唔知點解早前在這裡
上載唔到相片,
傳過好多次都唔得.
 
*************************************
 
去年底
在一個清早
我又去了沿梧桐河畔散步
即是晨運.....
 
俾我留意到有雀鳥在樹上爭地盤
 
 
有雀鳥先挑釁
 
 
被滋擾的雀就作出反擊


 
入侵者似有退縮


 

走回樹的另一邊,  避一避
 
勝者為王當然威威

 
 
還要引聲高吭.....以示主權 
 
 你看....
牠幾有風範
幾有自豪感


 
 
我都想做勝利的一隻王者 !
 
 

14 則留言:

  1. 近日我個 Blog 都係咁, 我而家唯有係 fb 開個專頁; 邊個用到用邊個! 如有時間到我處看看吧! {你有冇開 fb 架? hehee }
    https://www.facebook.com/pages/%E5%B0%8F%E5%8D%83%E5%AA%BD%E5%AA%BD%E7%9A%84%E6%85%B3%E5%AE%B6%E7%BE%8E%E9%A3%9F/606198312762310?ref=hl

    回覆刪除
  2. 哈哈,有趣.
    可能突然多我們這群不速之客,谷歌招架不來。

    回覆刪除
  3. 嗰隻又真係比較像是「王」.....
    威風!

    回覆刪除
  4. 一個鳥的故事你都影到, 勁 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 故事天天有, 但我就懶了...無寫, 無 post 出來哩 !

      刪除
  5. 捕捉得好好丫,D雀仔成日郁,好難影的

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳來,,,,多謝妳的鼓勵 ...
      哈哈.!!

      刪除
  6. 如果當時草在現場,一定很留意牠們的每個神態,一定很有趣味!^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 大清早在河畔散步, 靜心留意, 真的可以看到好多平時留意唔到的動態

      刪除
  7. 你這個旁觀者也很厲害, 觀察入微呀! 歷史就是這樣記載的呀! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝芬妮.....
      我只是八封好事哩...!!

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。